söndag 15 juli 2007

Min lediga dag...

..har inte alls varit så rolig som jag hoppats på. Självklart har dumma lilla jag glömt att ta min medicin i två dygn av de tre senaste. Så jag har inte precis mått tipptopp. Ångestfylld. Usch.

Efter att ha deppat färdigt försökte ändå jag och Danne att få kvällen till något bra. Så vi lagade trerätters middag bestående av skagentoast, potatisgratäng & kyckling och en avslutande mumsig blåbärspaj. Sen tittade vi på Stockholm Live säsong 1.
Så nu mår jag lite bättre i alla fall.

Den 28-30e ska jag åka med mamma, pappa och lillebror ner till Göteborg. Bara ha det skönt, bo på hotell och gå på Liseberg. Det kommer bli skoj! Sen ska jag försöka få ledigt den 1-3e augusti också så jag kan hjälpa Sannan att flytta.
Kunde inte vara ledig nu på lördag när hon har sin utflyttningsfest, men jag springer dit så fort vi stänger restaurangen. Lite fest ska jag väl hinna med :)

Nu ska jag strax titta på en film jag hyrt idag, en komedi (allt för att bli på gott humör)!
Njuter av mina sista lediga timmar.

0 kommentarer: