torsdag 12 juli 2007

Sommar, sommar, soooommar...

"Varmaste sommaren i Sverige på många många år", jo tjena!
Det är kyligt, regnet öser ner och människor håller sig inne. Är inte det en svensk sommar så säg. Patetiskt.

Om en knapp halvtimme ska jag åka och storhandla med mamma. Eftersom jag och Danne knappt hinner ses så är vårt kylskåp näst intill heltomt. Vi hinner ju aldrig handla. Sen ska jag jobba ikväll, som vanligt. Men jag trivs väldigt bra nu så... :)

Imorgon ska jag hjälpa min blivande norrlandsbo till vän att köra grejer till tippen. Och umgås nu medan vi kan :) Sen blir det ju lite längre till varann. Men är jätteglad för henne. Nu får hon ju det hon drömt om. Och jag kan knappt vänta till jag får åka upp dig i se hur hon har det och göra stan osäker ;)

Måste skynda iväg nu!

0 kommentarer: