fredag 13 juli 2007

Lycka

På grund av dåligt väder och jobb hela helgen fick jag ledigt ikväll. Skönt. Fick mysa lite med älsklingen min istället, inte ofta vi hinner det nu för tiden! Så det var grymt skönt att få krypa in i hans famn och mysa framför en film. Next time will be on sunday.

Vi satt och pratade idag om hur himla lyckliga vi är. Vi har båda jobb, vi bor tillsammans, har bra familjer, en fin bil (väldigt viktigt för hans lycka) :) och kan göra i princip vad vi vill (med lite planering). Och nu när vi inte ses så mycket så längtar vi så otroligt mycket efter varandra att när vi väl umgås blir det så jättehärligt! Ohh vad jag älskar honom. Vill bara skrika ut över hela världen hur underbar han är. Men det ska jag nog inte göra, då kanske det kommer någon och ska ta ha ifrån mig :)

Nu måste jag snart sova så att jag och Sannan får bort mycket till tippen imorn!

0 kommentarer: