tisdag 31 juli 2007

Rätt och fel?

Hur ska man veta vad som är rätt och fel här i livet? Vilka vägar man ska välja i livets vägskäl... hur man ska hantera sina drömmar... och hur man ska välja rätt...
Livet är så förbannat komplicerat. Önskar att jag hade en stor tjock bok om mitt liv, så jag kunde tjuvtitta lite och se vad jag ska göra... Frustrerande!

Imorgon bär det av på ännu en skapligt lång biltur, denna gång uppåt i landet. Närmare bestämt Sundsvall. Ja, imorgon lämnar Sannan Eskilstuna för att bli en riktig norrlandsbo! Kommer sakna henne, men desto roligare blir det ju när vi väl ses!
Det ska bli riktigt roligt att komma upp och se hur hon ska bo och så. Ikväll ska jag, Danne och Axel hjälpa till att bära alla kartonger ner till flyttbilen. Vad härligt det är med tredje våningen och ingen hiss... yeah, right!
Dessutom ska ju Axel flytta in här i dagarna, så då ska alla hans saker bäras upp dit igen! Blir ett jäkla kånkande.

Nu ska jag ta mitt komplicerade liv och gå in i duschen. Det känns i alla fall rätt!

0 kommentarer: