torsdag 25 mars 2010

Impulsiv

Som den överdrivna kontrollmänniska jag är så älskar jag de stunder då jag bara är spontan och impulsiv. Var nyss iväg och lunchade med Fia och när hon skulle vidare till jobbet så fick jag för mig att ta en drop in klipptid. Fick en tid på direkten och nu sitter jag hemma med mindre hår än jag haft på många år! Hon fick klippa bort över 10 cm och för varje gång jag hörde saxen klippa kände jag mig mer och mer lycklig. Jag behövde verkligen det här! Vartefter varje kg ramlar av mig vill jag liksom förändra så mycket annat också. Nya kläder, ny frisyr, sminka mig annorlunda.. ja ni vet! Men vill liksom hänga med i svängarna!

I natt blev det inte så mycket sömn, men ändå känner jag mig väldigt pigg! Ikväll så är det pysselkväll i Hällby igen och det ska bli riktigt roligt! :)

0 kommentarer: