fredag 26 mars 2010

Taco-kväll

De senaste dygnen har, trots jobbledigt, innehållt alldeles för lite sömn. Tur att det ska bi en lugn kväll. Fia kommer över och käkar tacos och tittar på Let's Dance medan vår karlar är på hockey i Stockholm. Ska bli mysigt!

Imorgon bitti bär det av till Stockholm med 8-tåget! Äntligen är det dags för Stockholm City Scrap, tror att jag och Johanna kommer få riktigt roligt! :)
Och medan jag är i Stockholm så skulle Danne ha lagfest med AC Primavera, och i brist på annat kommer den att hålla till i vår lägenhet. Jag är lite smått tveksam till det där med stor grabbfest.. men det blir nog bra! Så länge lägenheten är tom och tyst till 23 så ska jag vara nöjd. För en annan ska ju jobba kl 7 på söndag morgon. Och 26 timmar framåt.

Ni har väl inte glömt att ni ska ställa om klockorna natten till söndag? En timme mindre sömn, precis vad jag behöver.. eller inte :)

0 kommentarer: