söndag 21 mars 2010

Lycka!

Helgen blev så mycket bättre än vad jag kunnat drömma om. Vi har verkligen haft en helrolig, mysig, batteriladdande och härlig tid i Örebro! Hotellet var jättefint och vi har hunnit med en massa roligt. Shopping, bio, relaxavdelningen, middagar, sportbar, promenader och anda små utflykter... och även om vi har haft fullt upp hela tiden har det inte funnits en gnutta stress.. vi har bara gjort det vi kännt för helt enkelt!

Jag skulle faktiskt kunna gå så långt som att säga att det är en av de bästa helgerna jag haft, någonsin! Jag, som annars alltid är på helspänn, kunde slappna av totalt. Och istället för att konstant oroa mig och tänka på vad som komma skall så levde jag i nuet hela tiden. Och jag njöt av varje sekund.

Vi har vaknat med ett leende och somnat med ett leende. Vi har skrattat. Vi har njutit.

Ingen av oss ville riktigt att helgen skulle ta slut, men när vi åkte hem idag kunde vi inte annat än känna oss helnöjda.

Batterierna är åter laddade och jag ska nu sova lite inför en ny arbetsvecka som börjar med ett monsterpass imorgon (7-21). Jag ska åter igen somna med ett leende.

Tack min älskade Danne för denna helg! Du är underbar!

1 kommentarer:

Malin sa...

Vilken underbar helg! Tänk om man kunde få en sån i månaden, vilken energi man skulle ha då!