söndag 7 mars 2010

Vårskor!

För att försöka få någon form av hopp om våren i denna ständiga vinterkyla var jag idag och shoppade vårskor! 2 par härliga tygskor blev det! :) Längtar till jag kan använda dom! Prövade också en ny vårjacka som jag haft hemma, men som jag aldrig kunna använt för att den varit för liten... Nu passade den! Härlig känsla de där..

Viktväktarna fortsätter att kännas bra, men vissa dagar är det ganska svårt att stå emot. Men det går! Idag när Danne ska äta goda hemmalagade hamburgare till middag så har inte jag så mycket points kvar.. så det blev makrill för mig. Det känns lite bittert, men bara för stunden.

Ikväll blir det lugnt och mysigt, precis som resten av helgen alltså. Skönt med lugn när man varit sjuk... och Danne är ju riktigt risig fortfarande.

1 kommentarer:

Jag Lyckas sa...

Makrill är bra mycket goare än hamburgare...
Lycka till vännen, vi får hejar hojta på varandra... =)