måndag 29 mars 2010

Sopslut

Fick med mig Johanna till Stockholm till slut och vi hade en jättetrevlig heldag! Var inte hemma förän sent och var skapligt trött när det var dags att bege sig till jobbet några timmar senare. Och 26 timmar efter det var jag hemma igen. Slocknade direkt, totalt sopslut! Och den känslan håller i sig.. har inte orkat göra något idag knappt. En sväng ner på stan för att köpa presentkort till älskling som fyller 25 år idag!
Vi ska ha lite mys ikväll med film och god mat.. det är väl ungefär vad jag orkar med. Försöker pallra mig upp till köket nu för att börja med matlagningen...

Imorgon blir det dubbelpass. Först ska jag jobba extra kl 7-16 och sen ska jag jobba natten. Känner mig inte jätteupplagd för detta just nu, men är det kris så är det ju bara att ställa upp. Och det blir fina pengar sen :) Har ju dessutom påskhelgen ledig sen! :)

0 kommentarer: