onsdag 31 mars 2010

På´t igen bara!

Galet vad fort dagen går när man är ledig. Jag som hoppades att dagen skulle bli sjukt seg och långsam. Jag har sovit bort ganska många timmar... då brukar tiden försvinna. Är fortfarande helt sopslut och försöker hitta lite motivation till två långa arbetsdagar. Imorgon är det delad tur, 7-12:30 & 16-21. Och på fredag är det långpass i form av 7-21. Tur att det är storhelgstillägg på fredag... det gör ju att man hittar lite extra energi :)

Imorgon är för övrigt min provanställning slut och jag blir fast som personligassistent, det känns jätteskönt! :) Nu är det bara sommaren som saknas!

När jag jobbar mycket så sliter det enormt på rygg och nacke. Ska till badhuset på aftonsim tillsammans med svärmor. Blir skönt att få röra sig lite och mjuka upp kroppen i bastu och bubbelpool.

0 kommentarer: