lördag 31 maj 2008

Hot, hot, hot!

Sommaren är här, det kan man minst sagt säga. Man ska inte klaga, det är ju superskönt, men vid tvåtiden på dagarna är det nästan för varmt. Men å andra sidan är ju inte jag någon fantast av solen över huvud taget (så länge man inte har poolen vid sidan av förståss).
Har varit på jobbet sedan 14:00, kom nyss hem... Arbetsdagen gick otroligt fort, förmodligen för att jag hade bra folk att jobba med. Jag börjar igen klockan 06:45 i morgon bitti, herre gud vad tidigt!! Men det är ju lätt värt pengarna man tjänar på en söndag. Och jag skulle förmodligen bara sova bort dom pengarna annars, så det känns dumt att tacka nej! :)

Så här ser den närmsta tiden ut (det som är värt att ta upp vill säga):
4 juni - Jag och Elli till Stockholm och kolla in Gavin Degraws spelning (sjukt kul!!)
6 juni - Studentparty all night long
8 juni - Danne åker till Österrike och fotbolls-EM.
10 juni - Luddan kommer till mig (sjukt kul igen!!)

0 kommentarer: