torsdag 22 maj 2008

Ångest-skit

Idag har jag varit i Västerås med svärmor och svägerska. IKEA var vårt mål i staden och vi shoppade så vi knappt fick plats i bilen på vägen hem. Jag köpte inte så mycket den här gången. En hylla och massor av olika doftljus mest. Sen lite krafs som vanligt.

Jag har så mycket ångest... Ville inte ta min medicin i lördags. Kändes inte helt okej att blanda den med så mycket alkohol. Det ska ju helst undvikas. Men då får jag lida för det nu i efterhand. Men jag tror inte ångesten är det värsta... det är nog tröttheten som ångesten för med mig. Man blir så sjukt trött. Spelar ingen roll hur mycket jag sover heller. Så egentligen skulle jag kunna skita i att sova över huvud taget. För hur kul är det att sova bort en massa timmar för att sen vakna precis lika trött som när man la sig?

0 kommentarer: