tisdag 13 maj 2008

Sambo #2

Ja, då har jag och Danne fått en ny sambo idag. Nicke har flyttat in på nedervåningen och är här för att stanna i ett antal veckor. Svärmor & svärfar spenderar nu också sin första natt iväg från Skogstorp. Det är förändringarnas tid!
Ska sova ut i morgon och sen ska jag åka och hjälpa dom att få i ordning. Skulle behöva röja lite i vårt förråd också så vi blir av med lite av Nickes kartonger. Men vi får se hur det blir med den saken :)

Jag har just konstaterat att jag är världsbäst på att skriva meningslösa blogginlägg. Men vad sjutton, jag använder det som en slags dagbok. Ett utlopp för mina tankar. Min blogg speglar mitt liv, och många gånger är det inte roligare än så här :) Men men, jag skriver för min egen skull och du läser för att du själv vill. Så de så.

0 kommentarer: