lördag 31 maj 2008

Jag gånger två

Jag har alltid hört folk prata om att de mött personer som är precis som dom själva är (dvs dom har i princip allt gemensamt med varandra). Jag har aldrig kännt eller upplevt det, förän nu! Luddan som jag nämnde i föregående inlägg är personen jag talar om. Av en slump började vi prata med varandra och väldigt snart upptäckte vi att vi hade mycket gemensamt. Men jag måste nog säga att det är mer än så. Vi tänker likadant, säger samma saker samtidigt, tycker om samma saker och har i princip levt likadana liv (i stora drag). Jag brukar ha svårt att släppa in människor på djupet, men det känns redan som att jag har kännt henne hela mitt liv! Något jag aldrig trott jag skulle uppleva. Finns det verkligen folk som mig?:) Ja, tydligen.
Ser otroligt mycket fram emot när hon kommer och bor hos mig den 10e! Vi kommer ha så jäkla roligt!

0 kommentarer: