tisdag 27 maj 2008

Sömntuta

Somnade redan 22:30 igår efter min hårda arbetsdag igår. Var optimistisk och ställde väckarklockan på 8 i morse. När den ringde var jag dock helt slut och ställde om den till klockan 9. Jag sussade gott en timme till och när klockan ringde var jag inne i en spännande dröm som jag absolut ville se hur den slutade. Jag ställde om klockan till 10 och återgick in i drömmen (en tallang som jag har). När klockan då ringde för tredje gången så snoozade jag 5 gånger för att sedan stänga av telefonen och skita i att gå upp. Klockan 12:30 ringde Danne och väckte mig! Jag kan verkligen sova hur länge jag vill ibland alltså, förstår inte själv hur jag bär mig åt.
Men efter 14 timmars sömn så är problemet tt man har sovit sig ännu tröttare. Skulle faktikt va skönt med en liten middagslur nu, men jag ska behärska mig själv! :)

Har varit nere påstan och lunchat med Axel idag. Skönt att kunna sitta på uteserveringarna nu!! Funderar på vad jag ska göra ikväll. Ska plantera blommor med svärmor på vår balkong. Men sen vet jag inte om jags ka åka och kolla på Dannes fotbollsmatch eller inte. Förmodligen inte :)

0 kommentarer: