söndag 18 maj 2008

Tröttis

Somnade ett par välbehövda timmar i fåtöljen. Måste ha varit sjukt trött för jag missade både när dom gick och handlade och när dom åt middagen bredvid mig. Ska bli skönt att gå och lägga sig för natten snart...

Ja, och imorgon bär det av hemåt. Kan väl inte direkt påstå att jag längtar efter ytterligare sex timmar på tåg, men ändå skönt att komma hem. Innan tåget går imorgon ska jag och Kajsa ta en runda på stan. Jag har knappt gjort av med några pengar alls så något har jag allt råd att shoppa.
Vi har kommit på sjukt mycket roliga saker som hände igår. Och dagen efter blir dom bara ännu roligare! Naaajs, men jag orkar inte skratta mer nu. Intensivpass för magmusklerna! Jag skulle beräta något igår och skulle använda ordet internt, men på fyllan ville det hela tiden istället bli ordet intimt. Kunde ju bli riktigt fel ja!

0 kommentarer: