fredag 15 januari 2010

Längtan

Jag är på dåligt humör. Så istället för att blir allt för negativ så sitter jag och försöker dagdrömma... jag längtar mig bort till mars månad. En väldigt stor och betydelsefull månad detta år.

17 mars - jag fyller 24 år!
19 mars - min och Dannes 5-årsdag! Vi ska åka bort någonstans, bo på hotell och ha en helmysig helg. Vart vi hamnar vet vi inte än riktigt.. det ligger faktiskt en hel historia bakom det, men det kan vi ta en annan dag. Det ska i alla fall bli riktigt mysigt!
27 mars - Jag och Johanna spenderar en heldag på en scrapmara i Stockholm, ska bli hur roligt som helst!
29 mars - Danne fyller 25 år!
31 mars - min provanställning går ut och jag bli, förhoppningsvis, fast anställd.

Hur skulle man inte kunna längta till denna månad?! Helt underbart! Det jag ser mest fram emot är absolut min och Dannes myshelg.. å så jag längtar!

0 kommentarer: