torsdag 14 januari 2010

Ryggont och mys

Igår när jag skulle hem från jobbet så halkade jag i stentrappan. Jag bar en kartong så jag kunde inte ta emot mig. Landade rakt på ryggen och åkte ner några trappsteg. Fy satan vad ont det gjorde. Tack och lov att jag bara känner mig blåslagen, något hade ju kunnat gå sönder... Aj aj.

Hur som helst så åkte jag med svärmor till vattenpalatset igår kväll och var med på kvällssimmet. Allt var nedsläckt och en massa ljus var tända. Knappt några människor alls där, jättemysigt! Vi simmade i 40 minuter och satte oss sedan och njöt i bubbelpoolen. Förutom en väldigt äcklig turk som inte lämnade oss i fred så hade vi helmysigt :) Ser fram emot fler gånger!

Idag är jag ledig, vi har städat ut julen här hemma.. och om nån timme kommer mina älsklingskusiner Frida & Julia hit, vi ska pyssla och ha lite mysigt. Roligt att några släktingar delar mitt intresse. Jag ser en ljus framtid i dess småflickor ;)

Imorgon är också en ledig dag - jag njuter...

Viktväktarna går fortfarande finfint, men jag är redan nu nervös inför nästa vägning på tisdag. Jag vill ju så himla gärna göra bra ifrån mig! :)

0 kommentarer: