tisdag 26 januari 2010

Mor & Far

Det var otroligt skönt att sova ut i morse, tror att det blev ca 11 timmars sömn! Har haft lite jobbigt med ångest de senaste dagarna, och då behöver jag verkligen sova ordentligt. Att sedan vakna och ha ett så fint minus på vågen gjorde det till en bra start på dagen.
De senaste timmarna har jag spenderat med mamma, vi har spelat Wii och ätit god grekisk sallad!

Jag, mamma och pappa (som alla är inne i detta hälsotänk just nu) har bestämt oss för att leka Halv 8 hos mig (det där tv-programet där var och en ska laga en trerätters middag och de andra sedan betygsätter det). Vi ska köra med hälso-tema och först ut är pappa som ska ha sin middag nu på torsdag :)

Nu ska jag jobba i natt, måste försöka fixa någon middag innan dess...

1 kommentarer:

Lena sa...

Hej Jenny!
Grattis till minus på vågen :)
Ååå vilket roligt tips att köra "halv åtta hos mig", ska kolla om någon vill "leka" det med mig med ;)
Såg bilden på dig och din morfar, jag kommer faktiskt ihåg när du var så liten och superkul med bilder i bloggen!
Ha det bra nu och förresten ska jag prova den där kräftröran någon dag, det lät väldigt gott.
Kram/Lena