onsdag 27 januari 2010

Lycklig

Jag känner mig så jävla lycklig just nu. Så bra som allt känns mellan mig och Danne nu var det länge sedan det kändes. Jag har fått tillbaka lite "nykär-känslor" och bara blir alldeles varm inombords när jag tänker på honom. Jag saknar honom när han inte är hemma och jag längtar efter hans varma famn konstant.. Vi har det så lugnt och harmoniskt hemma just nu... allt flyter på utan problem. Det är något vi har längtat efter och som vi behöver. Vi njuter.

Och nu när allt känns så himla bra på hemmafronten får jag även energi till andra saker. Ringa samtal som borde ringts för länge sedan, jobba med min ångest och orka göra det där lilla extra här hemma. Jag hoppas att dessa känslor håller i sig en längre tid framöver!

Fick goda nyheter av min chef häromdagen också, min provanställning skulle komma att gå över i en fast anställning första april. Underbart! Jag trivs verkligen att jobba som personlig assistent!

Är det nu allt faller på plats? Är det nu vi lämnar allt mörker bakom oss och kommer in i ljuset? Det känns så! När man promenerar hem från jobbet med ett leende på läpparna som man inte kan få bort, då vet man att man är lycklig. Och det är jag, lycklig!

0 kommentarer: