tisdag 19 januari 2010

Nästäppa

Det är sjukt svårt att somna när man är totalt igentäppt i näsan. Snyter mig gång på gång men det gör ju ingen skillnad.. förutom att det blir en jävla massa papper att kasta. Nässpray avskyr jag att ta... Eller det kan gå bra om någon annan trycker på sprayen, för att göra det själv är sjukt obehagligt. Då vet man liksom precis när det där obehagliga kommer in i näsan, och för att undvika det brukar jag även undvika att trycka.. och att stå där med en sprayflaska i näsan utan att använda den känns mest dumt. En liten störningar jag har.

Istället ligger jag i soffan och glor på alla olika komediserier som sänds vid denna tid... Scrubs, Seinfield, Cheers, Alla älskar Raymond.. You name it.

Hoppas att jag känner mih frisk imorgon. Har varit helt feberfri nu på kvällen i allafall.. mest förkylning och huvudvärk kvar. Tog ett varmt bad tidigare, det gjorde nog susen.

Imorgon bitti är det invägning igen. Vecka två är avslutad och det känns inte alls bra denna gång... har ju bara legat och varit sjuk. Har hållt mig till mina points, men ändå... Totalt inaktiv. Tror inte att jag har gått ner något, men om jag har det så känns varje hg som en bonus. Vi får se!

0 kommentarer: