fredag 12 februari 2010

Aaaah...

Gud så skönt det var med massagen... känner mig som en ny människa! Och ansiktet är som en barnrumpa efter ansiktsbehandlingen. Snacka om vardagslyx som man borde unna sig oftare. Jag tänkte inte släppa denna grej och har därför bokat en ny tid den 26 mars! Längtar redan!

Nu kommer snart Danne hem från sin träning också.. då ska vi laga mat och bara slappa tillsammans. Kolla ikapp på Mästarnas mästare och sånt där som vi tycker om. Kanske lite tv-spelande också :)

Imorgon bitti kl 07:00 börjar jag jobba så det kommer inte bli en så sen kväll. Det är ett långpass på 26 timmar jag ska jobba så jag behöver ha mycket energi. Och på söndag när jag kommit hem så är vi bjudna på alla hjärtans dag-lunch hos mormor Stina. Alltid lika trevligt :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

0 kommentarer: