fredag 26 februari 2010

Ärenden

Knappa 6 timmars sömn blev det i natt, alldeles för lite för min del egentligen... men skönt att vara trött ikväll när jag ska sova på jobbet. Kan man för övrigt säga att man "jobbar natt" när man i princip bara går dit och sover? Känns skumt det där, men jag klagar inte :)

Idag ska det göras lite ärenden. Har ett paket att hämta på posten, storhandling ska ske, mat ska lagas, present ska inhandlas på stan... och kanske hinner jag fynda något till mig själv också? Behöver nya BH:ar (dom har blivit för stora, yeees) och lite annat smått och gott. Köpte ett par jeans för 5 veckor sedan som var för små, men skitsnygga! Köpte dom som en motivation för mig själv att jag ska kunna komma i dom snart. Funderar på att pröva dom idag och se om jag är närmre mitt delmål!

Danne ska på Kent-konserten i Stockholm ikväll, hoppas att det blir superkul!! :)

0 kommentarer: