måndag 1 februari 2010

Ledig igen!

Det har varit en lång jobbhelg och nu njuter jag av att vara hemma igen. Är ganska trött efter en tung vecka, 12 timmar extra har jag fått gå in.. och det känns i hela kroppen. Men nu är jag (förhoppningsvis) ledig fram till på torsdag! Började med en varm dusch när jag kom hem i morse, en äggsmörgås på det och sen somnade jag om. Skönt att sova ut ordentligt, men jag känner mig fortfarande slut.

Om ni missade Ara Abrahamian i Blåsningen igår så måste ni bara gå in och se den! Hur bra som helst!! Att snubben går på att han blivit magnetisk är lite smått sanslöst! Jag fick mig i alla fall några riktigt goda skratt!

Nu ska jag titta på I en annan del av Köping innan det är dags att.... nä, just det.. det är inte dags för någonting! Jag ska bara göra det jag känner för idag!



Tack min älskade Danne för att jag fick komma hem till en storstädad lägenhet i morse!

0 kommentarer: