fredag 19 februari 2010

OS-kväll

Nu är det helgledigt. Har spenderat dagen fram till nu med att göra i princip ingenting. Jag brukar alltid gå hem och sova lite till när jag har jobbat natten, men idag kände jag att det inte gick. Oron i kroppen vill inte ge med sig.. av någon konstig jävla anledning. Har i alla fall gjort allt för att försöka komma i en bättre sinnesstämning genom att pyssla om mig själv. Bad, plockat ögonbryn, lockat håret, sminkat mig och klätt mig i kläder som jag inte kunde ha för några veckor sedan. Mår faktiskt mycket bättre när jag ser mig själv i spegeln idag än vad jag gjorde för 6,9 kg sedan. Och bättre ska det bli!

Ikväll kommer Fia, Kull, Per och Ida över för en trevlig OS-kväll med hockey och sånt där. Tänkte att jag skulle unna mig ett glas vin, men har ångrat mig... vet ju att alkohol hjälper ångesten på traven till att försöka bryta ned mig. Men bubbelvatten blir bra det också ;)

Hoppas på en trevlig och avslappnad kväll fylld med skratt. Please.

0 kommentarer: