lördag 6 februari 2010

Mys-dag!

Två lång-långa arbetsdagar är över! Stupade i säng igår kväll, var sjukt trött efter jobbpassen. Ingen Danne var hemma, han var på klassfest i Katrineholm, så jag hade inte speciellt mycket att hålla mig vaken för heller. Tog ett bad, tittade på lite 2½ men, käkade lite och sen var jag helt väck!

Sov som en stock till 8 i morse så det var ett jävla liv i trapphuset. Det sprangs upp och ned, tappades grejer, pratades högt... antar att några håller på att flytta, men det var inga ljud jag uppskattade en alldeles för tidig lördagsmorgon. Kunde somna om lite senare i alla fall... och ännu har jag inte klivit upp ur sängen. Skönt!

Danne är hemma om en halvtimme ungefär och då är äntligen dags för oss att få spendera lite ensamtid tillsammans. Vi har inte så mycket tid alls nu för tiden så jag ser verkligen fram emot denna dag. Det blir Wii-spelande, god mat och en massa mys! Med undantag för en timme då jag lovat att locka hans systers hår, men det står vi ut med :-)

När natten närmar sig ska vi åka mot Nyköping för att hämta upp lillebror som varit i London. Hoppas att planet är i tid, annars kan det bli en väääldigt lång natt. Lite läskigt att vara ute och åka i det här hemska vinterunderlaget, men vi får ta det lugnt.

0 kommentarer: