måndag 15 februari 2010

Charlotte Kalla

Har jobbat långpass i helgen. Men när jag kom hem på söndagsmorgonen hade jag en fin liten överraskning där hemma, alla hjärtans dag till ära. En uppdukad frukost med tända ljus och en bukett röda rosor. Jag blev så glad när jag klev innanför dörren.. han är för underbar! :)

Idag har jag haft en ledig måndag. Har städat hela lägenheten, det känns alltid så himla skönt efteråt! Nu är det OS-kväll här hemma, Charlotte Kalla körde nyss in den första svenska medaljen... en vacker guldmedalj! Det var nervöst att titta, men hon var ju helt fantastisk rakt igenom! Tänk att man kann få ett sånt glädjerus här hemma i soffan av att se någon vinna som hon gjorde? Och att se hennes glädje... helt fantastiskt!

Imorgon är det jobb 7-16 och sen simning med kusinen! Ska bli skönt att simma :)
Och just det, innan jobbet imorgon är det invägning också. Nyfiken som få!

1 kommentarer:

Anonym sa...

bra start