onsdag 27 december 2006

End of christmas

Har haft en bra men kort jul. Känns som att den försvann i ett vipps! Julafton spenderades hemma hos mamma, pappa och lillebror tillsammans med min käre sambo och Axel. Mumsigt julbord och fina klappar.
Kvällen var vi hemma hos Dannes mormor och morfar tillsammans med den delen av familjen. Ännu mer mat, ännu mera klappar och ännu mera mys!

När kvällen kom spelades det poker hemma hos Axel med honom, Danne, Nicke och Timmy. Också roligt!

När dagen var slut var jag ny ägare av en finfin digitalkamera, en locktång, smycken, tröja, hårfön och presentkort :) danne blev riktigt glad över sin K610 jag köpte till honom, skönt! :)

Juldagen var det ännu mera julfirande hemma hos svärmor och svärfar. Då tillsammans med Dannes syster och hennes familj. Äntligen lite småbarn som fick öppna klappar! Det ska vara småbarn med annars är det inte samma sak.
Ännu ett gott julbord och en trevlig dag.

Ja det var väl en liten snabb sammanfattning av mina juldagar. orkar inte skriva mer om det :)

Idag var jag och Danne i Västerås och shoppade lite mellandagsrea. Jag hittade en jacka, ett par jeans, en skjorta, en klänning, ett skärp och en halsduk för tusenlappen!! NÖJD!
Danne hittade nästan ännu bättre kap för samma pengar. Han fick ihop en jacka, två tjocktröjor, två t-shirts och ett skärp! Allt vi provade ville vi ha, sån tur har man inte ofta! Nyss såg jag dock att jag har ett sånt där färglarm som sitter kvar i skjortan.... kul! Orka åka tillbaka till Västerås för att klartarslena inte kan kolla ordentligt. Jaja.

Sammanfattningsvis: En bra jul!

0 kommentarer: