söndag 3 december 2006

Sliten

Rubriken beskriver väldigt bra mitt tillstånd för dagen. Hade en sjukt lång dag igår - men rolig!
Först åkte vi upp till Gävle och kollade hockeymatchen. Det var mycket roligare att kolla live än hemma i tv-soffan.
Bilresan hem var typ ett stort garv. Hurmorgränsen var på låg nivå och diskussionerna var väldigt orealistiska.

Väl hemma i Eskilstuna igen åkte jag hem till Tuna-Sanna (a very fishy name) och spelade Geni. Självklart åkte jag på storstryk. Hon är ju sjukt allmänbildad den tjejen! Impressive.
Sedan åkte vi hem till mig och Danne för att spendera kvällen med partaj tillsammans med Danne och hans kompisar; Robert, Axel & Sebb.
Rikigt kul när hej-jag-heter-axel-och-jag-kan-allt inte fattade någonting i en diskussion om surroundsystemet. Totalt knäckt blev han.
Senare in på natten var alla grabbs oerhört alkoholpåverkade och åter igen var humorgränsen på en mycket låg nivå.
Eftersom jag skulle upp och jobba idag försökte jag lägga mig strax innan tre. Dessvärre han jag bli både frustrerad och irriterad innan folket väl gick hem närmre halv fem i morse!
Men allt som allt, trots min slitenhet, var det en riktigt rolig dag!

Idag, efter jobbet, ska jag och Danne storstäda och julpynta! Först ska vi åka och handla lite stakar och grejer. Sista minuten som vanligt! Men det ska bli mysigt att få lite julstämning i huset.

Bjällerklang!

0 kommentarer: