fredag 15 december 2006

Jobb-yra

Jag älskar mitt jobb! Är så glad att jag äntligen känner att jag hittat rätt. Nu kommer jag bra överrens med alla och vi har sjukt kul om dagarna. Visst är det otroligt slitsamt att jobba såhär varje dag som det blir nu innan jul. Men hur kul som helst att få sälja mycket hela tiden! Jobbade två timmar idag och drog in 1000 spänn. Då kan man vara nöjd med sitt lilla inhopp. Men man får väl passa på att jobba så mycket man kan nu medan det är så här. kommer nog bli aningens lugnare i januari.
Vi ligger hur som helst på budget i butiken och klarar vi den så vinner jag ett PSP. Dessutom ligger jag och sivan i täten i bredbandstävlingen, så med lite flyt blir det en digitalkamera också. Dessutom har jag vunnit presentkort på Inter Sport :)

Kan inte tänka annat än jobb för tillfället. Till och med drömmer avslut om nätterna :)
Dryga 10 arbetsdagar kvar! Kämpa kämpa kämpa!

0 kommentarer: