onsdag 20 december 2006

Längtan

Längtar till julafton. Ska bli så mysigt... Äta god mat, umgås med familjerna, byta klappar och inte ägna en tanke åt jobbet... Tomtar, värmeljus, glögg, granar.. Aaah...
På fredag eftermiddag ska jag och Danne handla alla klappar som återstår. Fick en riktigt skön lön så det ska bli skoj. Är egentligen ledig på fredag så... men tänkte jobba några timmar. Nu när det är så pass hög försäljning vill man inte missa.
Idag var det tomtenatta; öppet till 22! Jag jobbade de sista 6 timmarna och fick iväg 6 nya abonnemang så jag kan inte klaga. Men i det stora hela trodde vi att det skulle vara med drag än vad det var.
Men nu har jag ändå gått upp i ledningen med mina hittills 37 abonnemang. Ska kämpa vidare och hoppas på en seger! Om vi gör 46 nya till innan den 31:a vinner vi varsit PSP. det blir 12 till per person och det hoppas jag på att vi klarar!

Nu är jag otroligt seg. Men vill inte gå och lägga mig. Känns som att man vill hinna leva lite också mellan jobb och sömn. Blir nog lite glo på TV.

Nattinatt!

0 kommentarer: