fredag 8 december 2006

Julmums

Jaha, då var det ca 45 minuter kvar att jobba. Vi har endast fått iväg ett nytt abb idag; och det enda som jag fått iväg är en ynka liten försäkring. Hoppas på att tjejen jag pratade med i förmiddags kommer hit snart nu när jag har fixat hit en k610:a. Då skulle inte den här dagen kännas helt bortslösad i alla fall! Vi har gjort 30-40 servicar idag. Det är problem med MMS, problem, med mottagning, Internet som kopplar upp sig själv, telefoner som hänger sign etc. etc. etc.
Ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt. Skulle vara skönt att få sova ut imorgon. Men ska vara på jobbet halv 10... Många människor tycker nog att det är sovmorgon. Men vi som har dessa tider ständigt har vridigt dygnet åt helvete :)
Ska i alla fall umgås med min käre sambo. Länge sedan vi spenderade en hel kväll ensamma tillsammans. Det sk bli mysigt. Kanske blir det av att vi kollar på filmen som vi köpte för typ 4 veckor sedan (hur kan man hinna så lite när man ändå bor under samma tak?).

Imorgon kväll är det julbord på Vilsta Herrgård med Telenor. Det blir vi i Citybutiken, Tuna Park, Västerås och Örebro som sammanstrålar för en härlig middag (hoppas jag). Tur att jag har Tuna-Sanna med mig i fall det blir en total katastrof, en vettig människa i alla fall!
Janssons, skinka, köttbullar, prinskorv, julmust... mums!
Ska se tillbaka på det här inlägget omkring den 27:e december och se om jag tycker det där mumsiga ser lika mumsigt ut som nu eller om jag vill få bort allt som kallas julmat för evigt. Brukar oftast kännas som det sist nämnda :)

Jag skulle vilja åka på spa. En hel helg med bubbelbad, hotellsäng, massage och lugn och ro. Ska nog börja spara pengar efter jul. Hänga på Sanna?

0 kommentarer: