lördag 30 december 2006

Romance

Har haft en mycket mysig och härlig kväll med min käre sambo. Först middag på Akropolis. Först åt vi skagentoast till förrätt tillsammans med välkomstdrinkarna vi fick. Sen åt jag en mumsig fisk på planka och Danne åt en mycket uppskattad renfilé. Älskar Akropolis, alltid trevlig personal och så mysig stämning.
Efter det gick vi på bio och såg Göta Kanal 2. Det var inte alls så dålig som kritikerna säger. Ingen fempoängare med helt klart en sevärd film! Många härliga skratt!

Nu kom vi nyss hem.. Ska kolla på VM-krönikan med honom nu.. måste visst hålla vad man lovar :)

Så denna dag blev en väldigt bra dag. Spräckte 20 000-gränsen på jobbet också. Längtar efter min lön kan jag säga :) Hoppas på att få göra 2 nya imorgon så jag når upp till 50 abb!
Heja heja heja!

0 kommentarer: