måndag 18 december 2006

Trött trött trött.. den här dagen har också kännts väldigt lång. Speciellt då det var grymt lite folk nere på stan. Är inte folk stressade med klapparna?
En tjej från Samsung var där och visade lite lurar. Sedan startade hon en tävling som gick ut på att den som sålde flest Samsunglurar idag vann 400 kr i presentkort på MQ. Jag och Sivan var jämna hela dagen, men tyvärr så tog hon mig i slutspurten och vann med 7 - 6. Men men, jag fick i alla fall iväg 4 av de 7 gross som vi hade idag. Det är jag nöjd med! 1600 extra på lönen - katshing!

Imorgon är det sovmorgon. Börjar inte förän kl 12. Skönt.
Fick låna 24-boxen säsong 1 av Micke (Dannes systers kille). Funderar på om man ska börja glo på den. Har inte sett något av den serien och den ska tydligen vara klockren.

Har fått årets första julklapp! Fick från jobbet. En, faktiskt ganska snygg, ryggsäck med innehåll i form av en mumsig chokladask. Me Like.

Näe, nu ska jag ta och umgås lite med sambon min innan det är dags för honom att sova. Stackaren går ju upp 6 om mornarna. usch och fy.

0 kommentarer: