tisdag 5 december 2006

Sömnbehov

Mina sömnbehov är enorma har jag märkt.
Kanske borde fundera över att lägga mig lite tidigare när det är jobbdagar. I natt, när jag för förstra gången på länge inte skulle vakna av en väckarklocka, så vaknade jag inte alls helt enkelt. Sov dryga tolv timmar. Gick sedan upp och åt frukost, läste lite i Jenna och somnade sedan om i två timmar till. Där kan man snacka om sömnbehov.
Som tur var kom Danne hem efter jobbet och släpade iväg mig till badhuset. Efter denna ansträngning vart jag mycket piggare! Men även om jag är ledig imorn känns det som att jag borde ställa väckarklockan. Kan ju inte sova bort ledigheten! Dessutom ska jag försöka hinna jobba ett par timmar imorn så att jag inte kommer allt för långt efter i statistiken.
Självklart hade butiken en suverän dag idag när jag lyckades pricka in min ledighet. 8 nya abonnemang och en massa förlängningar. Som tur är ska jag i alla fall jobba onsdag, torsdag, fredag och lördag!
Nu ska jag msn:a lite, se ska jag läsa vidare i boken innan jag drar mig mot sängen för att zzzova!

0 kommentarer: