söndag 27 april 2008

The nearest future

Helt plötsligt har jag väldigt mycket att se fram emot:

  • 10 maj - Kryssning
  • 16-19 maj - Till Karin i Oslo
  • 4 juni - Gavin Degraw i Stockholm
  • 12 juli -Kent på Strömsholmen
  • 24-31 juli - Danmark

HUR ska jag få mina pengar att räcka? Eller ja... kryssningen är ju betald (hytt, buss, all mat), men sen kostar det ju lite att vara där också. Får helt enkelt låta bli att handla hem en massa till barskåpet. Sen Oslo, tågbiljetterna har jag betalat, men vi lär väl ha spenderarbyxorna på oss kan jag tro. Och sen Gavin, betalade in biljetterna idag och resekostnad o käk går väl inte på allt för mycket. Kentbiljetterna är betalda (blev bjuden av min snällste). Det är helt enkelt Danmark som kommer kosta på. Tur som sjutton att jag får tillbaka 4700 på skatten. Och sen hoppas jag på att få jobba en del...

0 kommentarer: