fredag 11 april 2008

Hipp hipp hurra

Grattis till Lull på hans 20-årsdag! Tack för tacos, drinkar och trevlig underhållning!

Jag har dock hållt mig på min lugna kant ikväll. Har känns mig halvsjuk i en vecka nu så det är bäst att ta't lugnt. När övriga gick ner på krogen gick jag och Per hem. Vi spelade lite NHL men insåg snart att det inte var kul alls. Speciellt inte när jag förlorade med 5-1....!
Nu har han åkt hem och jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på Aerosmith-ballader. Skulle egentligen vilja krypa till sängs, men Danne fick inte med sig någon nyckel så jag måste släppa in honom sen... och om jag somnar och blir väckt så lär jag inte kunna somna om.

Får väl lägga mig framför TV'n eller i badkaret som vanligt (mina topp två tidsfördrivare).

Först ska jag ringa Per och säga grattis om 3 minuter, då blir det hans födelsedag istället :)

0 kommentarer: