lördag 12 april 2008

Kalasande hit och dit

Det kan nog inte bli gråare dagar än vad denna är. Kallt, konstant småregn och en allmänt deppig syn utanför fönstret. Välkommen till en helt vanlig dag i Eskilstuna. Känner mig omåttligt trött på den här staden just nu, vill bara komma bort! Jag behöver sol för att må bra. Jag behöver sol för att orka hålla mig vaken. Sol, ge mig sol!

Nu tänkte jag lägga mig och sova en sen middagslur tills det mörknat ute och man slipper se skiten. Sen blir det något av en fest ikväll, Per och Sebbe fyller båda år idag. Jag är trött på att fira hit och dit hela tiden. Allt händer under Mars och April månad känns det som.
Jag har fyllt år, Danne har fyllt år, min och Dannes 3-årsdag, Elli fyllde år, min kusin Carro har fyllt, Karin fyllde år, Svärfar har fyllt, Niklas fyllde 20 och nu idag Per och Sebbe.

God natt.

0 kommentarer: