söndag 13 april 2008

Myspys

Det har inte känts bättre idag, inte något märkbart i alla fall. Hela dagen har vi dessutom haft huset fullt av folk som kollat på fotboll. Inget emot människorna, men när man inte är på topp så är man ändå helst hemma i det tysta.
Till kvällen åkte i alla fall jag och älsklingen min iväg på en biltur. Vi handlade tacos-tillbehör oh hyrde två filmer. Och nu sitter vi här i soffan, mätta och belåtna. Vi har just avverkat den första filmen; "Den man älskar", men Jonas Karlsson och Rolf Lassgård. Väldigt tragisk och hemsk film men helt sjukt fantastiska skådespelarinsatser. Nu sitter vi och spelar PS3, Need for speed pro street. Eller just nu är det väl mest han som spelar och jag som hejar på, vi har konstaterat att vi får bättre placeringar i tävlingarna på så vis :)

Strax ska den andra rullen åka i DVD:n. "Fracture" med Anthony Hopkins är det som står på menyn. "Bristande bevis" tror jag var den svenska titeln, förstår inte varför dem ska hålla på och ändras över huvud taget. Filmtitlar ska vara samma vart man än befinner sig. Så är det bara.

Nu ska jag krypa ner under filten och mysa lite. Tända ljus har vi också, sådeså!

0 kommentarer: