fredag 25 april 2008

Shopping

Några dagar har gått och jag mår mycket, mycket bättre! Jag kan äntligen njuta av våren och jag har fått ett väldigt, väldigt, vääldigt bra besked. Väntar med att avslöja vad till ett senare tillfälle.

De senaste dagarna har spenderats med tjejerna i min komvuxklass. Jättemysiga är dom allihop! Vi babblar och babblar som satan. Alla har starka viljor och alla vill få sin åsikt hörd. det resulterar i att våra diskussioner blir aningens långa! Men det är bara trevligt.
Vi var nere på stan och shoppade idag efter skolan. Jag kände mig verkligen på shoppinghumör. Hittade två par jättefina sommarskor, ett par solglasögon, en klänning & strumpbyxor.




Imorgon ska vi hem till Vanja (en av komvux-tjejerna) och grilla, dricka gott och så klart babbla ännu mer. Sofia ska ha barn vilken dag som helst, hoppas bebisen inte kommer i natt så hon missar grillpartajet med sin alkoholfria vinflaska och allt! :)
Det ska tydligen bli varmaste dagen hittills i morgon, 17 grader stod det på SMHI. Skulle dock vara lite molnigt. Men vad gör det?
Ska ha på mig min nya fina klänning och dom svarta skorna i morgon. Efter grillningen ska jag iväg och träffa lite folk som jag ska till Harrys med, hoppas jag får med mig några av tjejerna.

1 kommentarer:

Anonym sa...

snälla kan du kolla din mail!
mvh tintin