måndag 7 april 2008

Fullt upp!

Känner mig aningen mer positiv idag. Har sovit tio välbehövda timmar och känner mig laddad inför att åka till praktiken. Känner att jag har ganska fullt upp just nu i dessa dagar.
- Massor av studiearbeten som ska lämnas in
- Två kurser som jag läser på plats två dagar i veckan på komvux
- Ideelt jobb på tjejjouren
- Praktiken
- Jobbet

Finns inte riktigt någon som helst tid över någonstans, och inte allt för sällan krockar tiderna. Men jag trivs på samma gång, det är skönt att ha fullt upp.

Berättade ingenting om i lördags. Det var jag, Danne, Lina, Axel, Per, Pers flickvän Veronica, Lull och Jens som gick ut och käkade buffé på Bamboo City. Riktigt god mat var det. Efter det tog vi oss hem till oss och hade partaj. Det blev gräddkolashots, öl, GT's och alltför söta drinkar. Kanske förklarar detta mitt mående igår. Men det var en helrolig kväll! Tur att vi inte gick på bio som först var tanken.

Nu ska jag ta en dusch och ordna lite lunch innan det är dags att ta sig till praktiken.

0 kommentarer: