onsdag 9 april 2008

Flashback

Jag hade just ett väldigt långt samtal med en person från mitt förflutna. Tanken slog mig att vissa människor spelar det ingen roll hur länge man varit utan, när man väl pratar känns det så naturligt. Vissa människor har en speciell plats i ens hjärta och dom människorna kan jag öppna mig för. Jag har inte pratat ordentligt med den här personen på flera flera år, men ändå känns det som att jag känner honom så väl på något vis.
Han var min första kärlek, och kanske är det så att han på grund av det alltid kommer att vara speciell för mig. I flera år efter att det tog slut mellan oss så saknade jag hans vänskap och idag fick jag en liten flashback om varför. Vi hade sjukt roligt tillsammans och var väldigt bra vänner innan kärleken kom emellan. Ja, jag kan inte annat än att le här för mig själv framför datorn. Han är en av få människor från mitt förflutna som jag faktiskt minns med glädje. Vilka underbara minnen!

0 kommentarer: