onsdag 15 oktober 2008

Allt överhängande är borta :)

Jag hade det så fantastiskt bra i helgen. Utbildningen vi gick på i Göteborg handlade inte bara om ADHD som jag trodde, utan Neuropsykiatriska funktionshinder över huvud taget. Lärde mig hur mycket som helst som jag kommer ha nytta av hela livet. Sen var det självklart också roligt att träffa jourtjejer från övriga Sverige. Jag och Mia kom hem med en drös olika idéer och förslag till vår jour.

Idag har jag fått massvis med saker gjorda. Sånna där saker som man haft hängande över axeln och bara skjutit på hela tiden. Papper är hämtade och faxade, inbetalningar är gjorda och diverse annat är också avklarat. Nu har jag faktiskt ingenting sånt där kvar hängande över mig, känns skönt.
Har spenderat eftermiddagen och kvällen med Dannes syster och hennes familj. Mina små älsklingsgrabbar!! De börjar bli så stora. Jag tyckte det var några månader sedan jag stod där med Alvin i famnen på BB. Och nu är han ju 3 år!!

Ska på bio med Dannes syster imorgon, det ska bli trevligt :)
Men innan det ska jag fasiken plugga med turbofart!

0 kommentarer: