tisdag 7 oktober 2008

Bakterier

Det känns som att hela min kropp kryllar av bakterier som när som helst kommer ta över kontrollen över den. Känner mig lite splittrad över hur jag ska göra. I helgen ska jag till Göteborg och då MÅSTE jag vara frisk. I morgon ska jag dock gå på en kurs i första hjälpen genom skolan som vi måste gå. Ska jag ta den i morgon bitti och ha det avklarat eller ska jag skjuta på den till nästa termin och vara hemma och kurera mig istället? Hmm.. Är småfebrig hela tiden, kanske är bäst att vila i alla fall..

Måste dock förbi polisen imorgon och ordna lite papper som praktikplatsen i London vill ha. De vill veta att vi som kommer inte har ett förflutet i brottsregistret. Tror jag kommer klara den kriterien.

Sitter och tittar på Videokväll hos Luuk, Johan Glans är gäst. Första gången jag ser honom i något seriöst där han verkligen är sig själv. Ganska kul att se. Han är ju fantastiskt! Men det har jag ju nämnt tidigare i denna blogg ett antal gånger :)

0 kommentarer: