torsdag 30 oktober 2008

Huvudvärk

Somnade med huvudvärk igår och vaknade med en tio gånger så hemsk huvudvärk i morse. Kunde känna varje hjärtslag pulsera i huvudet. Tack och lov så hjälpte alvedonen en aning, men jag känner mig verkligen risig idag. Spänningshuvudvärk skulle jag gissa på. Ska lägga mig i ett varmt bad och försöka slappna av... Sen har jag ordnat en skiva med avslappningsövningar: Medveten närvaro av Helena Löwen Åberg. Hoppas den är bra och kan hjälpa mig lite idag. Tack tanketrollet för tipset! :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh så bra att du fixade den...jag fick i uppgift att endast lyssna på första vningen i 3 veckor. Så hetsa inte fram utan bara lyssna på övning 1! Det som är VIKTIGT är att du inte ska döma ngt alls! Inte tänka fan det funkar inte osv...det enda kravet är att du bör göra övningen 1/dag....MEN INTE DÖMA ELLER VÄRDERA! det är helt ok om du glider bort i tankar eller inte kan fokusera...KRAM