fredag 31 oktober 2008

Mina negativa tankar...

Varför kan inte jag bara vara normal? Må dåligt som normala människor gör, över viktiga saker. Inte må dåligt över skitsaker som det inte finns någon anledning att oroa sig över. Kan inte någon läkare komma på någon lösning till oroliga människor och bara gå in och flytta mina oroliga hjärnceller bort till den harmoniska delen av hjärnan. Och när dom ändå håller på och picklar där inne kan dom väl ta och flytta på lite spänningsnerver också. Jag är sjukt spänd i varenda del på hela kroppen. Mina käkar är som fastlåsta i varandra, vilket resulterar i den här hemska migränen. Jag har försökt allt... masserat käkarna... gjort avslappningsövningar... legat och tänkt på roliga saker.. ja, vad mer kan jag göra?
Jag brukar inte bli så här överdrivet knäpp av att resa iväg så här. Å andra sidan brukar jag ju inte åka själv och jag brukar definitivt inte vara borta i över tre veckor... men vem får inte ångestattacker och stressmage över att göra en utlandsresa som de valt själva och som de verkligen ser fram emot? Jag hör själv hur sjukt det låter.. Jävla idiot-ångest.

Gud va positiv jag är idag känner jag... livet är en fest.. or not!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men du resfeber kan faktiskt den mest vane resaren ha!Ångest kan man få även om man ska göra roliga självvalda saker. Och du...DU ÄR NORMAL!!!;) Internetet krabbade igår...du försvann igen så jag gick och lade mig. Hoppas du mår bättre idag:)