onsdag 13 maj 2009

Dagen idag

Jag mår verkligen bättre idag, har inte behövt rusa till toaletten en enda gång! Maten jag har ätit har stannat i magen och jag har till och med haft lite energi till att dammsuga av lite snabbt. Det lilla räckte dock för att bli helt utslagen, men man mår ändå bättre i längden av att inte ligga i sängen och sucka över dammet omkring sig.

Utöver detta så har jag bara legat och tittat på mina tv-serier. Greys Anatomy, Gossip Girl och One Tree Hill har jag tittat på! Alla serier har snart säsongsavslutning (följer USA:s tablå) och kokar nästan över av spänning, speciellt Greys och OTH!

Nu ska Danne kila iväg och bowla med två kompisar till oss. Jag hade gärna varit med, men väljer ändå att stanna hemma och krya på mig. Vet hur det blir annars. Och jag orkar inte med att bli sjukare igen.

0 kommentarer: