tisdag 5 maj 2009

På Kreta

Godmorgon Sverige!

Vi har det jättebra i Grekland.. vädret är mycket bättre än förväntat och det var väl bara igår som vi inte har kunnat sola egentligen, men vår röda hy behövde en dags vila också kan jag säga! Nu är klockan 7 på morgonen här och jag kan inte sova. Har, oturligt nog, fått en allergichock i halsen igen (det kommer med jämna mellanrum och resulterar i en massa blåsor i halsen som blir infekterade när dom spricker). Jag har svårt att ligga ner, för jag är så slemmig i halsen och får svårt att andas. Dessutom bävar jag för att få feber nu innan vi kommer hem, jag brukar alltid få det av infektionen i halsen. Ska nog ta en sväng förbi apoteket här idag och se om dom har nån mirakelmedicin...

Vi bor hur somn helst jättefint med vackraste utsikten över hotellområdet och havet.... vart man än befinner sig så hör man det härliga bruset från havet. Bilder kommer så snart jag är hemma igen!

Varje kväll är det underhållning för både barn och vuxna och det är massa aktiviteter i poolområdet om dagarna. Jag var med alla tanter på vattengympan häromdan, det var faktiskt ganska roligt! Utöver det så har vi spelat en del tennis och biljard!

Nu ska jag gå på toa och sen ska jag sätta mig och avnjuta frukostbuffén!

Ciao!

0 kommentarer: