fredag 15 maj 2009

Helgen?

Jag sitter här och känner mig väldigt kluven. Antingen sätter jag mig på Stockholms-tåget kl 15 för att åka till Rönneberga på Lidingö och gå på en fantastisk utbildning hela helgen, eller så stannar jag hemma. Inget svårt val kan tyckas, men jag är sjukt splittrad just nu... Jag är inte 100 frisk och vet inte om jag kommer att få dela rum på hotellet... jag vill inte ligga och hosta och snörvla hela natten och störa den jag sover med. Och tänk om jag blir ännu sjukare igen där borta? Kanske ska jag ta det lugnt några dagar till? Men då missar jag ju utbildningen...

Ja, ni hör själva hur störd jag är i huvudet. Hur ska jag göra?! Help, please!

Jag måste bestämma mig, typ nu! Men jag går och hoppar in i duschen och gör mig i ordning och så... då kan jag ju bestämma mig under tiden... uh.

0 kommentarer: