söndag 10 maj 2009

Sjukvårdsrådgivningen..

Jag har pratat med sjukvårdsrådgivningen i eftermiddags... de trodde inte att detta hade med ångest att göra utan att det nästan garanterat var någon form av bakterie min mage fått med sig från Grekland. Så nu har jag ordnat med massor av Proviva för att försöka bli av med dom eventuella bakterierna... Har varit otroligt illamående hela eftermiddagen och väldigt nära att kräkas igen.. Min fundering är om jag kan ha fått något slags virus på balansnerven? Hmm, ja, jag ska väl inte vara min egna doktor och ställa egna diagnoser...

1 kommentarer:

Martina sa...

Ja, min tanke var den oxå från början. Det är ju oerhört ovanligt att man kräks så kraftigt och ofta av ångest? Sen kanske ångestillamåendet påskyndar kräkningarna men jag tror också att du åkt på en bacill. Och det är väl nästan bättre va? Trots allt?Kram